Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen

Hoe bestel ik iets?

Nadat u een product, of meerdere producten bij ons heeft besteld (door in het winkelwagentje te plaatsen) en vervolgens heeft betaald, ontvangt u een email ter bevestiging van uw bestelling.

Vervolgens ontvangt u een email wanneer de bestelling definitief bij ons wordt ingepland voor verzending. Onze transporteur (Van Spreuwel Transport) zal vervolgens telefonisch contact met u opnemen om een leveringsafspraak met u in te plannen.

Wat is de levertijd?

Wij leveren onze producten binnen 10 werkdagen, mocht een artikel niet voorradig zijn, dan wordt u geïnformeerd over de nieuwe levertijd.

De levering wordt verzorgd door Van Spreuwel Transport. Na bestelling zal de transporteur telefonisch contact met u opnemen om een leveringsafspraak met u in te plannen.

Hoe kan ik afrekenen?

Klanten uit Nederland dienen via iDeal te betalen, klanten uit België via MisterCash.

Kan ik retourneren?

Na ontvangst van het product, bent u gerechtigd om het product, let op: onbeschadigd binnen 14 kalenderdagen zonder reden van opgaaf te ruilen of te retourneren. Retour kosten bedragen €50,- en dienen door u zelf betaald te worden.

Het formulier kunt u hier downloaden.

Zijn de prijzen exclusief of inclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Is True Plexat gemakkelijk in elkaar te zetten?

Ja, dankzij de duidelijke montage tekening wordt de montage stap voor stap uitgelegd. Ook zijn er verschillende instructie video’s beschikbaar. Klik hier om ze te bekijken. Mocht u toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op via klantenservice@true-plexat.nl

In welke kleuren is True Plexat te verkrijgen?

De kasten, bed en bedombouw van Plexat zijn verkrijgbaar in wit. De fronten (laden en deuren) zijn in vier verschillende kleuren leverbaar:

  • Antraciet Eiken
  • Steigerlook
  • Vintage Eiken
  • Wit
Wat zijn de verzendkosten?

In Nederland wordt True Plexat gratis bij u thuis bezorgd, met uitzondering van de Waddeneilanden. Hiervoor geldt een toeslag van €25,-

Voor leveringen in België zijn de verzendkosten €25,-

Hoe zit het nu precies met garantie?

Vanaf de datum van levering ontvangt u van twee jaar garantie op al onze producten.

Onze garantie dekt gebreken die het gevolg zijn van materiaal- en/of productiefouten. De garantie is alleen van toepassing wanneer u het product binnenshuis gebruikt heeft en is beperkt tot de eerste installatie van het product.

De garantie geldt niet in geval dat het product:

  • niet wordt geïnstalleerd volgens meegeleverde installatie-instructies.
  • verkeerd wordt opgeslagen.
  • wordt blootgesteld aan extreme temperaturen.
  • verkeerd wordt gebruikt, wordt verwaarloosd.

Onze aansprakelijkheid is beperkt tot maximaal het bedrag van de aankoopwaarde van het product. De garantieclaims worden alleen behandeld indien u uw originele aankoopbewijs kunt voorleggen. Wij raden u daarom aan om uw aankoopbewijs te bewaren. De garantieservice geldt op voorwaarde dat u ons in staat stelt het gebrekkige product te onderzoeken. In geval dat aan de garantie voorwaarden voldaan is hebben wij de keuze om het gebrekkige product te (laten) herstellen of te vervangen door hetzelfde product. De kosten in verband met deze herstelling / vervanging zijn voor onze rekening op voorwaarde dat wij kunnen beschikken over het gebrekkige product. Wij staan in geen enkel geval in voor herstelkosten die betaalbaar zijn aan een derde partij of enige indirecte kosten. De onderdelen die bij herstelling worden verwijderd, worden eigendom van ons.

Hoe zit het met de bezorging?

De levering wordt verzorgd door Van Spreuwel Transport. Na bestelling zal de transporteur telefonisch contact met u opnemen om een leveringsafspraak met u in te plannen.

Alle leveringen van onze producten worden op de begane grond, tot aan de voordeur geleverd. Uitzondering hierop zijn vakantieparken en campings, hier wordt tot aan de poort/ingang geleverd.

Staat u vraag er niet bij? Een van onze medewerkers helpt u graag verder op weg.